قوانین گارانتی پیشروکام

شرایط عمومی

 

  • ارائه کارت گارانتی یا هولوگرام درج شده روی بسته بندی جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری می‌باشد.
  • لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی آن، برچسب سریال و کارت گارانتی اطمینان حاصل نماید.
  • دستگاه / قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده، خرابی های احتمالی منجر به ابطال گارانتی متعاقبا پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
  • دارنده رسید تحویل کالا به عنوان صاحب کالا تلقی شده، فقط در قبال این رسید، کالا تحویل داده خواهد شد.
  • اعتبار رسید تحویل کالا از تاریخ صدور به مدت یک ماه بوده، پس از آن هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نمی‌باشد.
  • مسئولیت پیشروکامپیشروکام بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده، البته در صورت درخواست مشتری با اخذ هزینه قابل ارائه می‌باشد.
  • مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای مشتری با خود وی می‌باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  • کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می‌گردد.
  • خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
  • پیشروکامپیشروکام در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل دستگاه قبل از پذیرش و بعد از ترخیص کالا مسئولیتی ندارد.

 

 

شرایط گارانتی لپ تاپ

 

موارد کلی :

  • مشتری موظف است در هنگام خرید از سلامت فیزیکی دستگاه، اطمینان حاصل کند.
  • لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با نوت بوک تحویل مشتریان می‌گردند نظیر کوله پشتی، ماوس و غیره شامل این ضمانتنامه نمی‌گردند.
  • اگر محصول در طول مدت زمان ضمانتنامه علی رقم استفاده صحیح و معمولی دچار مشکل و یا خرابی شود، دفتر خدمات پس از فروش پیشروکامپیشروکام بر اساس تشخیص و رویه خود قطعات معیوب درون محصول را تعمیر و یا تعویض خواهد کرد و یا در مورد خود محصول، آنرا با محصولی که از نظر کارآیی در وضعیتی مشابه و یا بهتر از محصول اولیه باشد تعویض می‌کند، در طول مدت گارانتی تعیین شده برای هر مدل شرکت می‌تواند از قطعات نو و یا تعمیر شده استفاده نماید.
  • تمامی قطعات تعمیر شده و یا تعویض شده توسط مرکز خدمات نوت بوک پیشروکامپیشروکام برای دوره باقیمانده گارانتی تحت پوشش گارانتی باقی خواهند ماند.
  • در صورتی که قطعات قابل تعویض توسط کاربر مانند باتری، حافظه (RAM) و هارد‌دیسک، بدون باز شدن محفظه اصلی دستگاه تعویض شده باشند، این قطعات تعویض شده مشمول ضمانت نخواهند بود و اگر در حین تعویض این قطعات به اجزای دیگر دستگاه صدمه وارد شده باشد، ضمانت کل دستگاه باطل خواهد شد. تشخیص این امر بر عهده کارشناسان پیشروکامپیشروکام است.
  • لطفا بسته بندی اصلی نوت بوک را برای مواردی که نیاز است تا نوت بوک برای تعمیر فرستاده شود نگهداری نمایید. بسته بندی اصلی می‌تواند از نوت بوک شما در زمان حمل به مرکز خدمات بهتر محافظت نماید. بدیهی است که اگر نوت بوک در بسته بندی اولیه نباشد. پیشروکامپیشروکام مسئولیتی در قبال آسیب های احتمالی وارد به نوت بوک در هنگام حمل تا مرکز خدمات نخواهد پذیرفت.
  • حمل دستگاه خراب به مرکز خدمات پس از فروش تحویل گرفتن آن بر عهده دارنده دستگاه بوده و در صورت ارسال از طریق پست یا باربری، مسؤولیت صدمات احتمالی در حین حمل با خریدار است.
  • پیشروکامپیشروکام امکان بازیابی سیستم  عامل نصب شده بر روی نوت بوک را در صورت تعویض هارددرایو و وجود سی CD/DVD اصلی بازیابی فراهم می‌آورد. همچنین مرکز خدمات نوت بوک پیشروکامپیشروکام مسئولیتی در قبال restore و انتقال دیتا و برنامه های شخصی کاربران موجود بر روی هارد درایو اصلی نوت بوک تحت گارانتی نخواهد داشت و مالکیت قطعات خراب تعویض شده نیز به صورت خودکار به پیشروکامپیشروکام منتقل خواهد شد.
  • قطعاتی که زمان پشتیبانی آن‌ها به اتمام رسیده و یا ضمانت آن‌ها باطل شده است، در صورت امکان با دریافت هزینه تعمیر خواهند شد.

 

موارد خارج از خدمات سرویس گارانتی

 

  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه.
  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، سوختگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن لنز درایو، اتصال مودم به برق و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
  • خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی (نظیرچاپگر، درایو نوری و غیره).
  • خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکرشده است.
  • خسارت یا از بین رفتن هر گونه برنامه، اطلاعات، یا رسانه ذخیره سازی خارجی و یا هزینه های بازیابی برنامه ها و اطلاعات.
  • خرابی ناشی از نرم افزار متفرقه و یا ازطریق ویروس.
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر گارانتی دستگاه را ابطال می‌نماید.
  • امکان پشتیبانی برای نصب و یا پیکربندی نرم افزار و تجهیزات متفرقه و یا پیکربندی شبکه بروی محصول.
  • با توجه به محدودیت های تکنولوژیکی، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند ویا به کل اصلا قابل استفاده نباشند. این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت IT مشترک و متداول می‌باشند.
  • ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و مانند آن.
  • عیوب ناشی از اتصال لوازم جانبی معیوب به ورودی وخروجیهای دستگاه از جمله USB ،HDMI، هدفون، نمايشگر و مانند آن.
  • هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که با چشم مشاهده شده و به همین دلیل برد اصلی قابل تعمیر نباشد.
  • خرابی وشكستگی ظاهری سوکت‌ها ، پایه ها ودرگاه‌های ورودی و خروجی دستگاه.
  • بازیابی رمز عبور BIOS یا SETUP وفراموش شدن آن توسط مشتری.
  • سریال قطعات دستگاه شامل(Adaptor-Battery-DVD و..) در سیستم گارانتی پیشروکامپیشروکام ثبت می‌شود ودر صورت تخلف در جابجایی قطعات با دستگاه دیگر ویا تعویض آن، دستگاه بدون هیچگونه عملیاتی، کاملا از گارانتی خارج خواهد شد.